Pug stitting in front of white background

W jaki sposób jest wyliczana cena usługi?

Klient otrzymuje informację o cenie usługi w momencie oddawania psa na zabieg. Orientacyjne ceny usług podajemy w cenniku. Specyfika świadczonych usług powoduje że podana cena z cennika może ulec zmianie. Ewentualna zmiana może wynikać ze stanu zwierzęcia, co powoduje konieczność poświęceniu mu dużo więcej czasu i pracy niż zakłada się na zwierzę danej rasy czy rodzaju szaty. Zdarzają się przypadki kiedy np. nasz długowłosy pupil zafunduje sobie podczas spaceru dodatkowe atrakcje w postaci buszowania po chaszczach pełnych rzepów, lub kąpiel w lepkim, gliniastym błocie. Może też się zdążyć że na czas naszego wyjazdu nasz pupil był pod opieką osoby, która nie wyczesywała go wystarczająco starannie i regularnie, w efekcie długi włos się sfilcował i skołtunił i teraz groomer musi go doprowadzić do ładu. Takie zwierzęta wymagają dużo więcej pracy, stąd i cena za usługę jest wyższa. Zawsze jednak ustalamy ja przed przyjęciem zwierzęcia na stół groomerski.

Czy zwierzętom podawane są środki uspokajające?

Nie, w naszym salonie nie podajemy żadnych środków uspokajających! W salonie karusek.com.pl pracują doświadczone fryzjerki, które doskonale rozumieją mowę zwierząt oraz potrafią się z  nimi świetnie komunikować. Z większością nie mamy żadnych problemów (nawet jeśli właściciel lub inny fryzjer sobie nie radzili). Są jednak egzemplarze, dla których wizyta w salonie groomerskim jest tak traumatycznym przeżyciem, że nie dają się uspokoić, zachowują się agresywnie lub wpadają w panikę zagrażającą ich zdrowiu. Wówczas fryzjer odstępuje od pracy i zawiadamia o tym właściciela. W Specjalistycznym Centrum Zoologicznym Karusek.com.pl dobro zwierząt jest najważniejsze!

Czy podczas zabiegu można zostać ze swoim pupilem?

Oczywiście, że tak. Jeśli właściciel sobie życzy może przebywać w salonie groomerskim obok swojego pupila. Proszę jednak pamiętać, iż bliska obecność właściciela w wielu przypadkach jest dodatkowym źródłem niepokoju psa lub kota. Często w jego obecności zwierzę pozwala sobie na zachowania, których by nie prezentowało będąc samym. Obecność właściciela często wzmaga zachowania histeryczne, a nawet agresywne. Jego nieobecność powoduje większy spokój i opanowanie psa, albowiem nie jest pewien czego może się spodziewać i dlatego instynkt podpowiada mu większą ostrożność i spokój. Dlatego wolimy by właściciele na czas pilęgnacji opuścili salon. Mamy wygodną kanapę w sklepie przylegającym bezpośrednio do salonu. Można odpocząć w pobliżu wejścia do salonu, można pobuszować po sklepie, można też w tym czasie załatwić swoje sprawy “na mieście”. Zawsze przyjmując zwierzę do salonu groomerka określa orientacyjną godzinę zakończenia pielęgnacji, w razie przedłużenia informujemy właściciela telefonicznie.

Czy muszę przynieść własny szampon do kąpieli psa?

Nie jest to konieczne. W naszym salonie mamy bardzo bogatą ofertę kosmetyków pielęgnacyjnych dedykowanych różnym rodzajom szat i typom włosa. Fryzjerki dobierają odpowiednie szampony oraz odżywki w zależności od rodzaju oraz stanu okrywy włosowej. Wyjątkiem są kosmetyki lecznicze. Jeśli zwierzę jest w trakcie kuracji dermatologicznej, w skład której wchodzą kąpiele w specyfikach leczniczych, wówczas przyniesienie tego specyfiku staje się niezbędne.

Czy pies po wyjściu z salonu się nie przeziębi? Czy będzie wystarczająco dobrze wysuszony?

Absolutnie nie ma takiego niebezpieczeństwa! Używamy profesjonalnych, silnych suszarek, które mają specjalne dysze umożliwiające najpierw “wyrzucenie” wody z szaty a dopiero następnie właściwe suszenie. To wydatnie zwiększa efektywność i skuteczność suszenia a także wyraźnie skraca czas usuwania wilgoci z sierści zwierzęcia. W sezonie jesienno-zimowym oraz w dni chłodne psy są opuszczają salon zupełnie suche, natomiast w dni upalne lub bardzo duszne latem zostają lekko wilgotne, by ułatwić im termoregulację. W salonie Karusek.com.pl komfort zwierząt jest najważniejszy!